Keesy vereenvoudigt de communicatie tussen inwoners, gemeenten en ketenpartners.
De vriendelijke communicatietool voor het sociaal domein
Fijnere communicatie, betere dienstverlening
Als gemeente ben je er voor je inwoners. Je wilt ze goed en snel van dienst zijn. Toch vinden mensen soms moeilijk hun weg. Vooral in het sociaal domein. Terwijl juist hier de kwetsbaarste groep zit met de grootste contactbehoefte.
Het liefst bied je meer persoonlijke begeleiding. Maar ja, die werkdruk… Daarom is er Keesy, een online tool die persoonlijke interactie tussen consulenten, inwoners en ketenpartners makkelijker maakt.
Resultaat? Fijnere communicatie, betere dienstverlening

Communicatiekanaal
en toolbox ineen
Keesy is meer dan een communicatiekanaal. Het is een compleet ingericht platform voor smartphone, tablet en pc om je dienstverlening menselijker, makkelijker en effectiever te maken. Je gebruikt het aanvullend op je bestaande kanalen en is te integreren met je gemeentelijke systemen.
- Direct contact met de juiste persoon
- Snel en soepel schakelen
- Ideaal voor korte, begrijpelijke berichten
- Eenvoudig ketenpartners aanhaken
- Integratie met bestaande systemen
- Automatische controle, vastlegging en archivering
- Tal van slimme functionaliteiten
- Minder fouten en bezwaarprocedures
- Veilig, betrouwbaar en AVG-compliant
- Ideale oplossing voor de WMEBV
Keesy in de praktijk
In de praktijk gebruik je Keesy bijvoorbeeld bij:
- Aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand
- WMO-gerelateerde trajecten
- WOZ-taxatie bezwaren
- Zorg
- WMEBV


Ontwikkeld om helpen makkelijker te maken
Keesy is ontstaan uit de ambitie om dienstverlening in het sociaal domein menselijker en makkelijker te maken. Het is onze missie om gemeenten hierin te ondersteunen met slimme software.
Ons achterliggende doel? Bijdragen aan goed contact tussen inwoners, gemeenten en andere betrokkenen. Zodat er meer begrip, vertrouwen en waardering ontstaat tussen inwoners en professionals. En mensen beter geholpen kunnen worden.

